sov gott.

NATTINATT ALLA BEBISAR.

Nu är hon snart tolv och jag kan knappt hålla mina ögon öppna. Min egna lilla bebis var här några timmar efter skolan men han måste tyvärr upp lika tidigt imon igen så det blev ett tragiskt hejdå vid 22 tiden... *buhu*
Det SUGER att ha lov när han inte har det, usch! Får nog träffa han imon iaf och Emma och jag ska antagligen till gymet och bli fasta o heta, yey ;-) 
 
Ps, jag tror jag har funnit en bra present till min darling till på måndag så nu måste jag lura med någonn kompis till Götet för o handla, wie =)

GOOD NIGHT, SLEEP TIGHT, DON'T LET THE BED BUGS BITE!


*Picture: taken in one of Hampus mansions, hihi. Taken maybe two weeks ago*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0