trök på engelska lektion....!

Hallå bebisar!
Hoppas ni alla har det bra, jag har det super duper! Sitter dock på en urtråkig engelska lektion och kan knappt vänta tills dagen är slut då det är LOV! Gud vad härligt det ska bli med lite ledighet...
Sorry för dåligt bloggande den "senaste" tiden BTW, men är med min älskling i stortsett hela dagarna så det hinns inte med så mycket bloggande, älsklingen går såklart före bloggandet! <3
Iaf, sov hos älsklingen inatt och sen körde han mig till skolan, kanske inte var speciellt många meter men kan ju inte tacka nej till att bli körd!;) Nu är det snart lov då och då är det ju inte många dagar kvar till alla hjärtans dag, tror att jag och älsklingen har planer med Daniela och Markus igen så det blir väll nån dubbeldejt på någon resturang kanske? :) (Daniela har inte skickat alla bilder jag bett om både från biokvällen och lägret men laddar upp dom så fort jag har dom)

Kommentarer
Postat av: linh

fin blogg !

2011-02-13 @ 10:13:44
URL: http://liiinhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0