ÅSIKTER ANGÅENDE BOTOX & SILLISAR!

Bara härom året så vad allt med botox, sillikon, etc, inte ett framtida allternativ för mig... (haha) Jag tyckte att man skulle ta vara på sitt utseende, det utseendet som man blev skapad till att ha. Även om jag fortfarande tycker att de kanske är så det borde vara så har jag nog ändrat uppfattning helt och KAN INTE VÄNTA tills jag är tillräckligt gammal, spec för sillisar! 18 måste det väll vara som gäller??...
Hur farligt är det med botox och sillikon? Det är min stora fråga ;-O                    ronja wigertz  
Man vill ju inte ta några risker, men somsagt så är det ett par år kvar så jag hinner nog ändra mig fram och tillbaka ett par gånger först ;-)


                                                THIS IS MY IDOL, THIS IS PERFECTION.
                                 


Kommentarer
Postat av: jessica

största risken är väl att det blir helt fel och jättefult, annars skulle jag göra det ! :)

2011-01-07 @ 14:20:35
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/
Postat av: Adam Berndtsson liiiiiiiiiiiikssooom

Man kan få ont i ryggen det är en risk :D

2011-01-07 @ 14:43:44
Postat av: Amanda

SV: Tack! :)

2011-01-07 @ 15:04:52
URL: http://kameror.blogg.se/
Postat av: Kastberg

Det ser så Fejkat ut det är en andling att inte ta ?:S

Hhahahha



en tjej hade tat sillisar och hennes bröst vara så att hon blev av med det ena ;D <3

2011-01-07 @ 20:28:42
Postat av: Anonym

du kan inte va seriös? :O eller driver du kanske xD

2011-01-07 @ 22:13:37
Postat av: Jacqline

Jag såg längre upp på sidan att du skämtade om detta, men jag tycker verkligen inte att det är nått fel på Kissies utseende. För som du sa så är det viktigaste att hon själv är nöjd med sin kropp, inte att vi är nöjda med hur hon ser ut. Så länge man inte skadar sig själv på nått sätt (fetma kan leda till olika sjukdomar tex.) så anser jag att man får ser ut precis hur man vill. Det viktigaste är att man själv är nöjd med sig själv.

2011-01-10 @ 15:38:50
URL: http://jacqline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0