Bloggar från pojkvännens data.

Godmorgon gullpluttar!

Klockan är snart halv fem men jag är trött som ett jävla as! Vi kom tillbaka från bion vid halv ett inatt efter att ha tittat på Narnia, som btw var helt OKEJ! Adam har vart lite sjuk idag så jag bloggar medans han vilar... Vi har "sovit" hela dagen så det blir som "godmorgon" för mig.

BLEV SKIT SKRAJ IGÅR!
Gud va skraj jag blev. När vi kom till bion så släppte Adam av mig vid bion så skulle han åka och parkera. Jag vänta en bra stund, men det han dök inte upp! Jag ringde o messa hela tiden... Det gick så lång tid att filmen hann börja och han svarade inte på varken mess eller när jag ringde...! Men så kom han tillslut och då visade det sig bara att de inte fanns några parkeringsplatser så han fått åka till en annan parkering.... JAG E SÅ FAIL o.O
Iaf, så vi tog nästa film som gick senare då, så medans vi vänta passa jag på att köpa bootsen! wie ;)

LÄGGER UT BILDER NÄR JAG KOMMER HEM, PUSS! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0