BYGGDAGBOK - PT. 1

Arbetet på mitt nya rum är på god väg så nu börjar jag en byggdagbok om bygget tills rummet är klart ;)

Så här ser det ut just nu: Det är inte alltför mycket gjort men det har kommit upp en del väggar.
För de som inte vet så ska garaget byggas om till ett rum till mig och ett rum intill ska bli min "walking-closet". Garaget ska delas upp till två rum, det ena ska bli ett sovrum till mig och det andra ska så småningom bli ett "ungdomsrum"/TV-rum, en liten hemmabio så jag och bror kan ta hem folk... (:

Ska bli riktigt kul när det är dags för att välja färger, tapeter och tillslut möbler....!

BLIVANDE SOV & TV-RUM:





BLIVANDE WALKING-CLOSET:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0