GODMORGON SVERIGE!

Nämen godmorgon alla pluttisar!

FICK INTE SOVA PGA FYLLESAMTAL:
Somnade inte först vid 6 i morse pga fyllesamtal från ett par OERHÖRT "alkoliserade" människor...! *HAHAHA* Tror nog aldrig jag hört någon upprepa EXAKT samma saker såå många gånger XD "Ronja, vad gör du" "Hur mår du" etc... HAHA, HYSTERISKT... ;-D Jösses....
 Så nu blev jag väckt vid tolv av en ringande Alice som jag pratat med tills nu. Eftersom att det är syskonförbud på "barnkalaset" här idag så ska jag nog hem till henne, får se vilka busigheter vi ska hitta på ;-)



                                        RANDOM FYLLESAMTAL JAG HITTA PÅ YOUTUBE, HAHAHA!
                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0