hellu!

Hallå, hallå eller godmorgon kanske är ett mer passande ord.... hehe*

"borde" vara i skolan nu men *aaarh* jag är helt slut och har ont i halsen, fifan. Så stannar hemma idag o vilar upp mig inför den extremt UR TRIST helgen som väntar mig. Ska ju på konfirmationsläger över helgen, helv*ete va triist, kommer somna under lektionerna, nu har dom iaf tagit tillbaka mobilförbudet, kan ni fatta? ETT MOBIL FÖRBUD, helt sinnes sjukt......! 
Och nu får jag inte träffa min älskling tills på måndag, buhu, detta är inte okej! :(

 Igår i skolan var det bara en hyfsat rolig lektion (SLÖJDEN). Mauritz som är "ny medlem" i Re-education clothing line, blabla eller vad man nu ska kalla det, iaf, vi jobbar på en outfit till kollektionen och hitils är vi riktigt nöjda, det är kul o se att man kommer någonstans! =)

ronja wigertz

(bild från igår, visst är vi glasögonormar bara för söta ;) hehe)

Kommentarer
Postat av: vanja

japp glasögonormarna e såå söta! X) specielt du :)

2011-01-31 @ 16:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0