KALAS

Sådärja... Nu är "kalaset" slut. Rätt gött faktiskt för jag är så trött så tårarna nästan rinner!
Ska bli intressant och se hur alla ska tackla skolan på TISDAG! ;'(

Det blev lite mycke snask nu då men fyller man år så får man la tjocka sig lite ;)
Btw så har jag därimot så har jag gått ner 7 kilo sen strax innan jul så det är ju lite små roligt :-)

ronja wigertz
ronja wigertz
ronja wigertz
ronja wigertz
ronja wigertz
ronja wigertz
ronja wigertz
ronja wigertz
DAGENS LILLA "KALASOUTFIT", DET ÄNDA JAG ORKADE SLÄNGA PÅ MIG.
(JEANS, VIT SKJORTA o SVART SLIPS)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hur lyckas du gå ner i vikt? 7 kg är precis så mkt som jag skulle behöva gå ner!

Snälla hjälp!



kram

2011-01-09 @ 23:08:41
URL: http://enjoyangeelslife.blogg.se/
Postat av: jonasfredrikronneke

men hur skriver du in den så du får den som header? ;P jag e väldigt ny och fattar inte hur man ska redigera stilmallen eller vad det nu heter!

2011-01-10 @ 01:12:47
URL: http://jonasfredrikronneke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0