kanske ingen festmåltid, men... ;)

Haha det kanske inte var någon superduper festmåltid men nog är jag nöjd! Blev sallad och sen fick jag en liten bakelse av Mami och Papi, aw.
 USCH SÅ JÄDRA TJOCK JAG KÄNNER MIG NU...! Har vräckt i mig en massa skit i tre dagar nu så det känns som om jag ska spricka, därimot så äter jag nästan ingen riktig mat... kanske inte det bästa valet, speciellt inte när man vill gå ner i vikt men änsålänge så har den metoden gjort att jag nästan gått ner 10 kilo så jag är skit glad! Nu har jag börjat sola igen också och det känns SÅ SJUKT UNDERBART, hatar att vara blekfis...! Och imon eller på onsdag ska jag börja gymma igen (härligt!) och ska försöka dra med mig lilla Emma. Det är ju inte alltför många månader kvar till bikinisesongen så måste sätta fart nu! (:

ronja wigertz
ronja wigertz
ronja wigertz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0