kladd, möjlig logga till blivande klädkollektion...

ronja wigertz


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså vad tror du att du är, bara för att du skissar kläder är det en klädkollektion?

grown up.

inge illa men't, men vad menar du? tror du att du ska bli känd or whut?

2011-01-04 @ 23:47:14
Postat av: me

Haha, min lilla tragiska person...

Har inte jag rätt att drömma? Har inte jag rätt att försöka åstakomma något som jag tycker är rolig?

Har du rätt att trycka ner det? Finns det inget mer i dit lilla liv du vill göra mer än att trycka ner andra? Och gå ut som anonym... HAHAHA, vem tror du att du är???



PUSS!

2011-01-05 @ 00:48:26
Postat av: Anonym

Jag menade inget illa, men jag menar vem som helst kan rita kläder och kalla det för klädkollektion. :)

de låter bara som att du skryter, men som sagt, fortsätt och drömma på du ;)

2011-01-05 @ 17:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0