Lättar lite på hjärtat...

Usch vad sent/tidigt det är! Klockan ser ut o vara kvart över tre snart och jag är väll riktigt beng i huvet som inte gått o lagt sig. Hjärnan kommer vara totalt ut funktion på tisdag när skolan börjar! (FYF*N). Det ska iallafall bli rätt roligt att träffa kamraterna antar jag, umgås ju aldrig med dom på fritiden så har inte sett en enda plutt under hela lovet ;-)
Sen är det ju SYND eftersom att jag inte kommer att ha tid för Adam, men det är tyvärr så life goes...

Har varit lite smått deppig sedan kvällen hos Alice, kan tyvärr inte dela med mig utav den informationen... Så hur skumt det än låter för de som inte kan bakrunden så säger jag bara "Nu måste jag för i helvete gå vidare, och fortsätta med MITT liv". Så jädra svårt att få in det i min skalle...

Jaja... Alla har nog fått känna på den "smärtan" när man har extrem ångest för småsaker... Så blir alla saker till något ENORMT o blablabla....!

PUSS PÅ ER DÅ, SNUTTRUMPOR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0