My new goal...

Hejsan hopsan alla gullungar!

Dagen har varit så grymt seg, har ingen ork för något! Men måste ändå ta o plugga lite för har en massa omprov så fort skolan börjar! Men så går det när man skolkar sig igenom ett helt år, har inte hunnit ta ikapp mig under höst terminen...

Iaf, jag och en utav mina närmaste kompisar (Emma) har precis börjat jobba på en klädkolletktion
(namnet är hemligt för tillfället). Vi har pratat om det ett bra tag nu, och nu när det nya året börjat så kan man ju försöka göra något åt saken? Man vet ju inte om man lyckas fören man har försökt! så att säga...
Så igår satt jag o skissade i flera timmar och är riktigt nöjd med vad jag har ensålänge, hoppas verkligen att det går vägen...! Så om några dagar kommer väll Emma hit för o prata idéer, etc... RIKTIGT KUL! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0