Nyår utan alkohol!

Firande nyår utan fest o alkohol men det var riktigt mysigt ändå, det var inte förän vid två timmar efter tolvslaget som jag såg sms'et där jag blev erbjuden fest, men då var det ju försent... Firade med familj och andra släktingar, tvingade även stackars Adam att vara med, så ni kan ju gissa vem som fick min nyårskyss;) Sedan sov lilla Adam över o nu har han nyss åkt hem... =/
så vad ska jag göra idag?... hum...

(Nedräkningen fortsätter...! nu är det 17 dagar kvar!)

Har kikat runt lite på moppar idag o har väll hittat en söt vespa liknande modell (rosa)... Har ju längtat efter en annan för 17,000 spenn men det är ganska mycket pengar för en 15 åring och jag måste betala nästan hela själv för mina egna sparpengar, sedan kommer försäkring, bensin, körkort, och allt man nu måste betala för så minst 20,000 spenn ( HELT SJUKT ).
Så nu spanar jag efter något billigare, så mina tankar lutar åt att använda pengarna som förhoppningsvis blir över till biljetter!, till METALTOWN och WEST COAST RIOT. Dom båda är i sommar och bara en metaltown biljett kostar 1,500 spenn.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0