Så här är det...






Nu ska jag förklara så att ingen missuppfattar...

Angående "klädkollektionen"...
Jag och min nära vänn Emma delar många drömmar och siktar båda två väldigt högt.
Nu när det nya året är här så tyckte jag att vi skulle försöka göra något åt saken... Därför har vi nu börjat skissa kläder som vi ÖNSKAR att det blir en "riktig" kollektion. Jag säger därmed inte att det SKA bli det utan att vi VILL...
Jag har inte uttryckt mig så bra innan men såhär ligger det till så nu borde alla förstå utan att tycka att jag "skryter" om någonting. Jag är endast 14 år och därför kan de va för jävla svårt att få ut någonting utav det här men det går somsagt alltid att drömma och OM MAN ALDRIG FÖRSÖKER, FÅR MAN ALDRIG VETA.

Jaja, PUSS ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0