sömnig...

Godkväll små busetroll...!

Sitter här med laptopen, o provar en hemagjord ansiktsmask, spännande!;)

Kommenterade nyss tillbaka en väldigt tragisk kommentar, ush usch... Får inte så många kommentarer men när det väl kommer en så är det väldigt sällan som det sägs något posetivt... HAHA, och alla skriver som anynoma?
Om man nu känner för o trycka ner en annan människa så kan man ju åstminstonne gå ut med vem man är?
Denna person sa med andra ord att jag inte får lov o "drömma", att försöka uppnå mina mål, vad jag vill göra med mitt liv...? HAHAHA SÅ JÄVLA PATETISKT. Men det är tyvärr sånt man får ta när man går ut med sitt liv på nätet;) Aja, ingen kommentar får mig att sluta med vad jag gör eller något annat så det är ingen mening med att kommentera sån skit;)´

Ps, imorgon blir det bio med Adam *kul kul*. Lööv ya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar ju inte läst ordentligt vad jag skrev, jag sa inget illa menat. och jag sa absolut inte att du inte fick drömma. men liksom vem som helst kan rita kläder och kalla det klädkollektion.

2011-01-05 @ 17:23:37
Postat av: me

Då ber jag om ursäkt för att jag utryckte mig så...

Jag kan ju inte säga att det blir någon kollektion, men jag tycker det är roligt att skissa, etc, o hoppas att det blir något nån dag. Jag är bara 14 år så jag har ett tag på mig ^^ ;)

2011-01-06 @ 16:17:05
Postat av: me

och sen så läste jag klart o tydligt vad du skrev!

Oavsett om du skriver att du inte mena något illa så tar jag ju självklart illa upp.

2011-01-06 @ 19:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0